شیشه ی زندگی

خودم را به پشت
شیشه ی زندگی می چسبانم
تا ببینم کجایِ این روزهایِ
تنهایی هستم...!

فروغ_گودرزی

شهریور

شهریور
چشمانش به مهرِ پاییز است
چون معشوقه ای منتظرِ
یار...


فروغ_گودرزی

جنون جنسیت نمی شناسد

جنون جنسیت نمی شناسد
من زن هایی دیده ام ، مجنون
و مردهایی که لیلی شده اند
دیروز زنی در خیابان پرواز می کرد
فریاد می زد:
" عاقبت بوسیدمش "

نیما هوشمند

صنما چگونه گویم

صنما چگونه گویم
که تو نور جان مایی؟

که چه طاقت است جان را،
چو تو نور خودنمایی؟


مولانا

چه کرده ای تو با دلم...

چه کرده ای تو با دلم...
که نازِ تو...
نـــیازِ مــاست!؟


مولانا

«زندگی برای اینکه یک بار دوست داشته باشم

«زندگی برای اینکه یک بار دوست داشته باشم خیلی کوتاهه...
قول میدم تو زندگی بعدی هم دنبالت بگردم...»

شکسپیر

زندگی مزرعه است

زندگی مزرعه است
آری
ما در این مزرعه عشق کاشتیم و زخم درو کردیم
که هر روز
با کنایه هاشان
بر آن نمک زدند
آری
زندگی
دشت شقایق زخم های ماست

مصطفی ملکی اَلَموتی