با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج

با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج
حرفی بزن ای قلب مرا برده به تاراج
ای موی پریشان تو دریای خروشان
بگذار مرا غرق کند این شب مواج
یک عمر دویدیم و به جایی نرسیدیم
یک آه کشیدیم و رسیدیم به معراج
ای کشته ی سوزانده ی بر باد سپرده
جز عشق نیاموختی از قصه حلاج
یک بار دگر کاش به ساحل برسانی
صندوقچه ای را که رها گشته در امواج.

"فاضل نظری"

تو نیستی اما من برایت چای می‌ریزم

تو نیستی
اما من برایت چای می‌ریزم
دیروز هم
نبودی که برایت بلیت سینما گرفتم
دوست داری بخند
دوست داری گریه کن
و یا دوست داری
مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم
دیگر چه فرق می‌کند
باشی یا نباشی
من با تو زندگی می‌کنم

* رسول یونان *

لعنت بر دهانی که بی وقت باز شود

چقدر چشمانت در رویای خیالم زیباست
من لبهایت را با رنگ دانه های
گل سرخ
دوستدارم

وباز من
من که در انتهای کوی عاشقی
بالبانی بسته منتظر
گفتن دوستتدارمت هستم
وچه بی موقع صدای بلبلان
که مرا از رویای تو
بیرون میکشد
لعنت بر دهانی که
بی وقت باز شود


مهدی اسماعیل زاده

و عشق آنقدرها هم که فکر می کردیم عادلانه نبود..

و عشق
 آنقدرها هم که فکر می کردیم 
عادلانه نبود.. 
زن همسایه عاشق شد 
پیراهن بلندتری دوخت..
من عاشق شدم
گریه های بلند تری سر دادم..
در عصر ما
همه 
همیشه
دیر می رسند
یکی به اتوبوس
یکی به قطار
یکی 
به یکی...


#رؤیا_شاه_حسین_زاده

لبخند نمی زنی

لبخند نمی زنی
و پنجره بی چاره می میرد
و شعر
بی چاره و با کتِ پاره دور می شود...
لبخند می زنی
و جان، جانانه نیست.

و عشق
آی عشق
چه بی چاره جان نمی گیرد!
"مهدیه لطیفی"

زمان احساس آدم ها را تغییر می دهد!!

زمان

احساس آدم ها را تغییر می دهد!!

"علی قاضی نظام"

نگو بزرگ شدم گریه کار کوچک هاست

نگو بزرگ شدم گریه کار کوچک هاست

زنی که اشک نریزد قبول کن،زن نیست

"مژگان عباسلو"

قطره‌ای روشنایی بر ظلمت یک معنا چکید

قطره‌ای روشنایی
بر ظلمت یک معنا چکید
اندوهم شعله گرفت…
کنارش
عشق
ترا نوشتم.

شیرکو بی کس

امیدوار باش

امیدوار باش

تا وقتی چشمی هست

که با تو اشک میریزد.

میتوان رنج زندگی را تحمل کرد.

(رومن رولان)