و من از دلتنگی تو

و من
از دلتنگی تو
تمام می شوم...

عشق من

عشق من
بارها با نفس هایم به نقطه نقطهء تنت گفته ام
دوست داشتن تو گفتنی نیست تماشایست
دست هایم شاهدند ..

بزرگترین کارهای دنیا توسط افرادی انجام شده

بزرگترین کارهای دنیا توسط افرادی انجام شده
که وقتی هیچ امیدی وجود نداشته ،
به کارشان ادامه داده اند.

سال بلوا

کاش آدم بتواند دنیا را بالا بیاورد
و این همه دروغ را نبیند.

دلم از کار جهان گرفته است،

دلم از کار جهان گرفته است،
آمده‌ام تا مرا بخواهی
که دلم بر هیچ‌کس قرار نمی‌گیرد
الا به تو...

دخترها بیشتر با گوش کردن

مادر کونچیتا: «دخترها بیشتر با گوش کردن
به زن‌ها پاکدامنی شون رو از دست میدن،
تا با گوش کردن به مردها!»

پشت این مرزها

پشت این مرزها منظره‌ی گسترده‌تری از زندگی قابل رویت است ...
پشت این مرزها
زندگی جاریست.... .

پس چرا باید دائم به فکر بازسازی دیواره‌های شکسته‌ی “من”باشیم ؟!
و با ترس و اضطراب در پشت خرابه‌های شهری که دیگر در آن زندگی نیست ،

سکنی گزینیم؟!

.
.
برزو قادری

جان منو جهان من فقط تو هستی

جان منو جهان من فقط تو هستی
قرار بی زمان من فقط تو هستی…
شروع ناگهان من فقط تو هستی
دلیل گریه ی منی عذاب من نه
پر از شنیدن منی جواب من نه
تو روی دیگر منی نقاب من نه
.

دست به جان نمی‌رسد تا به تو برفشانمش

دست به جان نمی‌رسد تا به تو برفشانمش
بر که توان نهاد دل تا ز تو واستانمش...

چیزی از عشق، نمی خواهم

چیزی از عشق،
نمی خواهم
جز آغاز...