ای دل مبتلای من شیفتهٔ هوای تــــو

ای دل مبتلای من شیفتهٔ هوای تــــو
دیده دلم بسی بلا آن همه از برای تو...
#عطار

عــشـق را خـواهـی کـه تـا پـایـان بـری

عــشـق را خـواهـی کـه تـا پـایـان بـری
بـس ببـایـد سـاخـت بـا هـر نـاپـسـنـد

زشـت بـایـد دیـد و انـگـاریـد خـوب
زهــر بـایـد خــورد و انـگـاریـد قـنـد

#رابعه_بلخی

سیاه به تن داشت اما پیچکی از روسری اش بیرون بود

سیاه به تن داشت

اما پیچکی از روسری اش بیرون بود

و پلنگی هنوز در چشمانش می غرید

تکه ای از جنگا به شهر آمده بود

و گوشه خیابان

کبریت می فروخت

"مبین اعرابی"

چه کسی چشم تو را دید و نشد عاشق تو؟

چه کسی چشم تو را دید و نشد عاشق تو؟
ای فدای دل بی غل و غش و صادق تو

بعد ازین چشم که زیبائی عالم در اوست
چه بجز محنت و غم داد به تو خالق تو؟

رودی از عشق تو در من بخروش است انگار
ای تنت آب روان و دل من قایق تو

تو به این خوبی و ، من با نفس خسته ء خود
چه سرایم ؟ چه بگویم ؟ که بود لایق تو

می هراسم من ازین عاطفهء چون آبت
تو بگو من چه کنم تا نشوم عاشق تو؟

بگذرم باید ازین شط هراس و تردید
تو چو عذرای منی ، من بشوم وامق تو ؟

عمیدرضا مشایخی

شک ندارم که اگر پای تو در بین نبود

شک ندارم که اگر پای تو در بین نبود

"جنت آباد" جهنم شدنش حتمی بود..

"امیدصباغ نو"

امروز من دو ساله می شوم.

دو سال است که می دانم
بی قراری چیست
درد چیست
مهربانی چیست
دو سال است که می دانم
آواز چیست
راز چیست
چشم های تو شناسنامه مرا عوض کردند
امروز من دو ساله می شوم.

لعنت به تمام خاطراتی که بی خیال مان نمی شوند

لعنت به تمام خاطراتی که بی خیال مان نمی شوند

در را هم که ببندی

از پنجره می آیند

"امیروجود"

کسی که می ماند

کسی که می ماند

پیامبر است

به او ایمان بیاورید!!

ماندن

کم معجزه ای نیست در عصر ما...!!

"مهدی شاه محمدیان"