تبسمی ز لب دلفریب او دیدم،

‌تبسمی ز لب دلفریب او دیدم،
که هرچه با دل من کرد، آن تبسم کرد..

وحشی_بافقی

چادر سفید گل گلی

به خدا
بوی خدا
میگیرد خانه
وقتی چادر
سفید گل گلی
ات
را سر می کنی...

بیژن_سام

تصویر زیبای تو در فنجان من افتاده است

تصویر زیبای تو در فنجان من افتاده است
قند لب سرخ تو در قندان من افتاده است

سر می کشم چایی که لبریز از هوای گریه هست
می نوشم اشکی شوق که از چشمان من افتاده است

تا آمدی تن را به دست باد قاصد دادی و
گل های خوش عطر تو در دامان من افتاده است

عمرم گذشت ای نازنین دل را نبخشیدم به کس
تو آمدی و عشق هم در جان من افتاده است

تقدیر!!!ممنونم ز تو دادی به من، این هدیه را
از من مگیر این گل، که در گلدان من افتاده است


طیبه حسنی

شب هجران تو این,

شب هجران تو این,
دل دریایی تنها شده را
به پَر مرغک دریایی شب گرد خیالم,
دادم؛
تا مبادا, سحر گاه فراق
گذرد از ره تو
اشک تلخ دردم...

اعظم حسنی

امروز طلوع زندگیتون و با طلوع خورشید گره بزنید .

امروز طلوع زندگیتون و با طلوع خورشید گره بزنید .
همیشه که نباید غصه خورد گاهی باید یک مرخصی ،هر چند کوتاه به خودمون بدیم واز ته دلمون نفسی بلند بکشیم .
زندگی درک لحظه هاست .بگذاریم وجودمون پر از مهربونی باشه تا گرد وغبار روزمرگی ها روحمون و تیره نکنه ‌.
ازمیون تمامی روز ها و شبهای کسل کننده بگذریم و بگذاریم آسمون دلمون صاف شه ....

گاهی لازمه فقط رد بشیم از درنگ های خسته کننده زندگی .....

tel:bagheri6298

پنجره ای بگشا

پنجره ای بگشا
از پسِ این دیوار
شاید دلی به نگاهی
دوباره زنده شود
به عشق
به عشق ....

شادی چلوچی

ای عشق شعر ها به نام تو می شکوفند

ای عشق
شعر ها به نام تو می شکوفند
و قلم ها
به یُمن وجود مقدس تو می نویسند
خیال در گستره ی حضور توست که پرواز می کند
شعرها محو تماشای تواَند
و نسیم روح افزای تو ذهن را بارور می کند
باران به نام تو می بارد
و موج با یاد تو شوق ساحل دارد
شکوه نغمه ترانه
و گیسوان حس شاعرانه
تنها با وجود مقدس تو اعجاز می شوند
تو اعجاز آفرینشی
گل بوته مهر تو
دل ها را مهربان می کند
و معراج شگفتت
صلح را به ارمغان می آورد
آن روز که خداوند تو را آفرید
طرحی نو درانگیخت
و ساغر و ساقی متولد شدند
حافظ با نام تو سرود
و شاعران همچنان به نام تو می سُرایند
خواستم شعرم را ادامه دهم
اما وصف تو را چگونه می توان گفت
تنها
حقیقت این است
اگر خدا شعر نابی سروده باشد
ای عشق
آن شعر ناب تویی



مصطفی ملکی اَلَموتی