وقتی عشق به پایان می رسد

وقتی عشق به پایان می رسد
بدان که عشق نبوده است
عشق را باید زندگی کرد نه آنکه به یاد آورد.

تنهایی ام را دوست دارم

تنهایی ام را دوست دارم
نه اینکه چون بی وفا نیست
نه اینکه چون خدا هم تنهاست
و یا در دلش دروغی نیست
نه ...
تنهایی را دوست دارم
وقتی تو را به من می رساند
و در ازدحامت
شلوغ ترین نقطۀ دنیا می شود دلم
تنهایی را دوست دارم
دزدانه که سرک می کشی
به خیالم
و نمی دانی
از گوشۀ تنهائی من
همیشه دامنت پیداست
تنهایی ام را دوست دارم
تنها برای تو..
برای من..
برای عشق.. !



"پرویز صادقی"

وقتی تو کنارم هستی

وقتی تو کنارم هستی
آسمان هم به زمین بیاید
فقط به هوای تو نفس می کشم
تو هوایم باش
که من از نفس کشیدن تو
سیراب نمی شوم ...

"امیر_وجود"

نمی‌دانم

نمی‌دانم
تو از اینکه تمام آرزوهای یک نفر به خودت ختم می‌شود ،
چه احساسی داری من اما ؛
از اینکه تمام آرزوهایم به توختم می‌شود ،
عاشقم ...

"مسلم_علادی"

یاد بعضی نفرات روشنَم می دارد

یاد بعضی نفرات روشنَم می دارد
قوّتم می بخشد
ره می اندازد و
اجاقِ کهنِ سردِ سَرایم گرم می آید از گرمیِ عالیِ دَمِشان ...

نام بعضی نفرات رزقِ روحم شده است

وقت هر دلتنگی سویشان دارم دست
جرأتم می بخشد ..
روشنم می دارد ...

شاید فقط عاشـق بداند "او" چـرا تنـهاست

شاید فقط عاشـق بداند "او" چـرا تنـهاست

کامل ترین معنا برای عشـق تنـهایـی است