اگر کسی عاشق شده باشد

اگر کسی عاشق شده باشد
یا به شدت به دیگری علاقه مند شده باشد
سیمای او را تقریباََ در هر کتابی که می خواند میبیند

پاییز به زمین وفا نکرد

پاییز به زمین وفا نکرد
آنوقت تو از وفای ادم حرف میزنی؟!

محسن_دعاوی

بعضیا هستن مجازین

بعضیا هستن مجازین
ولی یه کارایی تو همین مجای واست میکنن که
دوست واقعیت واسه انجام دادنش هزار تا بهونه میاره

یلدای چشم های تو برفی ترین شب است

یلدای چشم های تو برفی ترین شب است
یلدای چشم های تو طوفان می آورد

امشب تمام وسوسه ها در نگاه توست
ابلیس هم به دین تو ایمان می آورد!


پیشاپیش شب یلدا مبارک

من با عشق به دنیا آمده‌ام،

من با عشق به دنیا آمده‌ام،
با عشق زندگی کرده‌ام،
و با عشق هم از دنیا می‌روم
تا آن چیزی که از من باقی می‌ماند فقط عشق باشد…

پریشان و بی پایان است

پریشان و بی پایان است
شعرهایم
شبیه آشفتگی رُمان های کافکا
چه کنم؟
دلیلش را تو بهتر می دانی
ماه من؛
هر کس دل سپرد به نگاهت
کلماتش دچار جنون می شود!

مرتضی سنجری

دلتنگی آدم را به خیابان می‌کشد

دلتنگی آدم را به خیابان می‌کشد

دلتنگم!

و مردم نمی‌فهمند

قدم زدن گاهی

از گریه کردن غم انگیزتر است


اهورا فروزان