دستش را دراز کرد و خیلی کوتاه بازویش را لمس کرد.

دستش را دراز کرد

و خیلی کوتاه بازویش را لمس کرد.

لمس کوتاه و مختصر دست ها،

همیشه شروع داستانهای عاشقانه ی بزرگ بوده است


((ادی السید))

باید همیشه مست بود اما از چه چیزی؟

باید همیشه مست بود

اما از چه چیزی؟

شراب؟

شعر؟

یا زهد؟

هر طور که میل شماست

اما مست شوید


((شارل بودلر)

زندگی قافیه شعر من است

زندگی قافیه شعر من است
شعر من وصف دل آرایی توست
در ازل شاید این
سرنوشت من بود 

می سرایم به امیدی که تو خوانی
ور نه
آخرین مصرع من
قافیه‌اش ، مردن بود

حمید مصدق

تو نمی خواهی عزیزت بشوم زور که نیست

تو نمی خواهی عزیزت بشوم زور که نیست

یا نگاهم بکند چشم تو مجبور که نیست


شده یک روز بیایی به دلم سر بزنی

با توام ! خانه ی تنهایی من دور که نیست


آنکه با دسته گلی حرف دلش را میزد

پردرد است ولی مثل تو مغرور که نیست


نازنین! عشق که نه ، اخم شما قسمت ماست

عاشقی های تو با این دل رنجور که نیست


تو مرا دیدی و از دور به بیراهه زدی

تو نگو نه ، دل دیوانه ی من کور که نیست


خواستم دل بکنم از تو ولی حیف نشد

لعنتی غیر تو با هیچ کسی جور که نیست


مشکل اینجاست نگفتی تو به من  می دانم

تو نمی خواهی عزیزت بشوم زور که نیست

 

"زهرا حسینی"


دریا عمیق است

دریا عمیق است

تنهایی عمیق‌تر

دستت را بده

با هم  دست و پا بزنیم

پیش از آن که  غرق شویم

 

شهاب مقربین


با یک دست تو را لمس می کنم.

با یک دست تو را لمس می کنم.
و با دست دیگرم
به تو می اندیشم.
 عزیزم!
در پی تو
دستم آنقدر بزرگ می شود
که از مرز می گذرد...

"زنده یاد غلامرضا بروسان"
مرثیه برای درختی که به پهلو افتاده است

برای خوشبخت شدن با

برای خوشبخت شدن با یک مرد

کافی ست او را باور کنی ،

حتی اگر دوستش هم نداشته باشی ..

و برای خوشبخت شدن با یک زن

کافی ست او را دوست داشته باشی ..

حتی اگر باورش نداشته باشی !


"پائولو کوئیلو"

نگه داشتن یک زن

نگه داشتن یک زن

بلد بودن می‌‌خواهد

یک زن از تمام مردانگی یک مرد

هیچ نمی خواهد

جز یک خیال راحت

که همانطور که هست

بی‌ هیچ توقع و پنهان کاری

دوستش بداری


امیر وجود