هرگز، منتظر فرداى خیالى نباش

هرگز، منتظر فرداى خیالى نباش
سهمت را از شادى زندگى، همین امروز بگیر
فراموش نکن مقصد ، همیشه جایى در انتهاى مسیر نیست !
مقصد لذت بردن از قدمهاییست، که برمى داریم !
.
.
چایت را بنوش !
نگران فردا مباش
از گندم زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها

(نیما یوشیج)

چقدر من دیدنت را دوست دارم؛

چقدر من دیدنت را دوست دارم؛

در خواب

در غروب

در همیشه‌یِ هر جا

هرجایی که بِتوان تو را دید

صدا کرد

و از انعکاس نامت

کیف کرد!

چقدر من

دیدن تو را دوست دارم
.



"افشین صالحی"

به تمام ادمهای اطرافتان زمان دهید

به تمام ادمهای اطرافتان زمان دهید تا خودشان انتخابتان کنند..
وجودتان را به کسی یادآور نشوید
که ای فلانی من هم اینجا نشسته ام تایم های بودو نبودت را میشُمارم
بگذارید خودشان بفهمند
یادشان بیاید
که در انسوی مشغله هایشان
کسی شبیه شما با صبوری تمام چشم انتظارشان است
چشم انتظار یک روزبخیر،یک سلام!
ادمها را به اجبار کنار خودتان حفظ نکنید...
خودشان اگر بخواهند سراغتان را میگیرند و اولویتشان میشوید!

نیلوفر_رضایی

جز دوری نام تو

جز دوری نام تو
که بلند تر از خیال کاغذ های من است
این روزها هر چه می نویسم
خط میزنم

چرا همیشه در شعر های بی چرک نویس من
جا برای تو این همه تنگ است ؟


می گذارمت برای وسعت آیینه
در تاریکی اتاقم

از: سیروس جمالی

بلند که می شوی

بلند که می شوی
از روی خیالِ تنم
دلم می گیرد

دلم که می گیرد
بلند می شوم
روی دستِ تو
و پیش از آنکه دوباره بر خیالِ تنم بخوابی
تمام این شهر را
در همین چند متر خانه جا می گذارم

بیرونِ این خانه
این سنگ هایی که به پایم می گیرند و
رفتن را درد آور تر می کند
همان هایی اند
که سرت به آن ها خواهد خورد.

از: مهدیه لطیفی