پسر بودن یعنی

پسر بودن یعنی فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت سرت.. بعدش جامعه
بزرگت میکنه

پسر بودن یعنی فقط یه سال وقت داری که کنکور قبول نشی

پسر بودن یعنی بعد 18 دیگه یا سربازی یا سربار

پسر بودن یعنی بابا نباشه نون باید بدی حالا 5 ساله باشی یا 50 ساله

پسر بودن یعنی آزادی که از ( آ ) اولش تا ( ی ) آخرش همش مسئولیته و
حصار

پسر بودن یعنی جنگ که شد گوشت تنت سپر ناموسته
پسر بودن یعنی بی پول عاشق نشی

پسر بودن یعنی حرفایی که میمونه تو دل

پسر بودن یعنی " مرد که گریه نمیکنه "

سقوط ، از طبقه ی سوم همانقدر درد آور است

سقوط ، از طبقه ی سوم همانقدر درد آور است
که سقوط از طبقه ی صدم!
اگر قرار است سقوط کنم،
بگذار از جایی بلند باشد. نه پَست…


#پائولو کوئلیو

هیچکس تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را

هیچکس تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را
چون رازی در سینه محفوظ داری.
خودت را مجبور به بیان آن‌ها کن.
به دوستان و همه‌ی آنهایی که دوستشان داری
بگو چقدر برایت ارزش دارند.
اگر نگویی فردایت مثل امروز خواهد بود
و روز بی ارزشی خواهی داشت. … .
همراه با عشق


#گابریل گارسیا مارکز

خدا کند امسال،

خدا کند امسال،
مرا تحویل دستان تو بدهند...

#المیرا بوشاسب

خــوش خــوش کــشانم مــیبری

خــوش خــوش کــشانم مــیبری

امــا نــگویی تــا کــجا؟
#مولانا
#یار_جان

من ایستاده ام

با ساعت دلم ، وقتِ دقیق آمدن توست

من ایستاده ام ، مانند تک درخت سر کوچه 

با شاخه هایی از آغوش 

با برگ هایی از بوسه  

با ساعت غرورم _ اما 

من ایستاده ام ، با شاخه هایی از تابستان 

با برگ هایی از پاییز

هنگام شعله ور شدن من ، هنگام شعله ور شدن توست

ها ... چشم ها را می بندم

ها ... گوش ها را می گیرم

با ساعت مشامم _ اینک _ وقت عبور تن توست 

 

" محمدعلی بهمنی "

(حامد بهداد):

(حامد بهداد):

مرده شور این زندگی رو ببرن.

همه چی داری،

خونه، ماشین، مستقلات، پول...

ولی عشق که نداری ینی هیچی نداری!...