m855981_.jpg

+ساعت موبایل نگاه کردم...ساعت 12:30..وکنارش ساعت سئول کره جنوبی هم هست

اونجا الان ساعت6:00...به نظرم جالب اومد..شب ،صبح در یک نگاه:)

شکی نیست

تو دنیای مرا زیبا نخواهی دید ، شکی نیست!

مرا دیوانه می پنداری و نومید ! شکی نیست!

تو هم فهمیده ای این روزها همرنگ پاییزم
مرا از باغ تنهایی نخواهی چید شکی نیست

صداقت مایه ی ننگ است وقتی عشق نیرنگ است
شما دنبال عشق تازه ای هستید شکی نیست

تو با این سایه واین برگها از باد می لرزی
تومجنون نیستی در چشم من ، ای بید، شکی نیست

توخیلی سعی کردی عاشقم باشی ولی افسوس
که از من روی خوش هرگز نخواهی دید ،شکی نیست

ومن هر بار می بینم خودم را در غروب مرگ
دوچندان می شود دلتنگی خورشید ! شکی نیست

#زهراضیایی بروجنی

اینجا که منم

اینجا که منم
قیمت دل
هر دو جهان است
آنجا که تویی
در چه حساب است
دل ما؟


صائب تبریزی

خداوندا تمام حرف‌های جهان یک طرف

خداوندا
تمام حرف‌های جهان یک طرف

این راز یک طرف

آیات شما
چه قدر، شبیه به لبخند اوست!


شمس لنگرودی

وقتی تو نیستی

وقتی تو نیستی
شادی کلام نامفهومی است
و دوستت می دارم رازی است
که در میان حنجره ام دق می کند
وقتی تو نیستی
من فکر می کنم تو
آنقدر مهربانی
که توپ های کوچک بازی
تصویرهای صامت دیوار
و اجتماع شیشه های فنجان ها، حتی
از دوری تو رنج می برند
و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟
اینجا که ساعت و آیینه و هوا
به تو معتادند
و انعکاس لهجه شیرینت
هر لحظه زیر سقف شیفتگی هایم
می پیچد!


حسین منزوی

در راسته ی عطر فروشان،

در راسته ی عطر فروشان،
امشب در بینِ هزار شیشه ی مُشک و گلاب
می پرسم
دستمالِ عطر آگینی از نفسِ او چند؟


محمد علی سپانلو