وقتی که نیستی

وقتی که نیستی

دلم برای خودم تَنگ می شود

مثل تُنگِ بی ماهی

منِ بی تو

دیدن ندارد...




"آریا نوری"

با خودت که به صلح برسی

با خودت که به صلح برسی، بی شک
آرامش بخشی از زندگیت خواهد شد.

دیگران را دوست بدار و قدردان دل
دریاییت باش و بدان یک سنگ قادر
نیست آرامش دریارا به تلاطم بیندازد.

- چرا آدم‌های خوب زوج اشتباهی رو انتخاب می‌کنن؟

- چرا آدم‌های خوب زوج اشتباهی رو انتخاب می‌کنن؟

+ ما عشقی رو می‌پذیریم که فکر می‌کنیم لایقش هستیم.

جای من خالی است

جای من خالی است

جای من در عشق

جای من در لحظه های بی دریغ اولین دیدار

جای من در شوق تابستانی آن چشم

جای من در طعم لبخندی که از دریا سخن می گفت

جای من در گرمی دستی که با خورشید نسبت داشت

جای من خالی است

من کجا گم کرده ام آهنگ باران را !؟

من کجا از مهربانی چشم پوشیدم !؟...


محمدرضا عبدالملکیان

+و خودش هم تاثیر این هورمون ها قرار گرفت تو فیلم:)))