ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻌﻀﯽ‌ﻫﺎ ﺭﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ می‌بخشی !

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻌﻀﯽ‌ﻫﺎ ﺭﻭ
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ می‌بخشی !
ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ،
ﺑﺎﺯﻡ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺑﺎﺷﻦ ...!


میلان_کوندرا

تقریبآ همه‌ی مردم

تقریبآ همه‌ی مردم بخشی از عمرشان را
در تلاش برای نشان دادنِ
ویژگی‌هایی که ندارند، تلف می‌کنند ...!


ساموئل_جانسون

"عزیزِ لحظه های من"

"عزیزِ لحظه های من"
دلم شانه های امن تو را میخواهد
چه کنم دل است و کارش عاشقی
"عشق " کاری کرده
به هر بهانه ای هوای "تو" را کند.

مژگان_بوربور

دنیا همه را در هم می‌شکند !

دنیا همه را در هم می‌شکند !
ولی پس از آن خیلی‌ها ،
جای شکستگی‌شان قوی‌تر می‌شود ...


ارنست_همینگوی

دستم را بگیر.‌‌‌..

دستم را بگیر.‌‌‌..
همین دست،
برایت ترانه‌های‌ عاشقانه نوشته...
همین دست،
سوخته در حسرتِ لمس دست‌های‌ تو...
همین دست،
پاک کرده اشک‌هایی‌ را...
این دست،
پینه ‌بسته از نوشتن مداومِ نامت...
دستم را بگیر
و از خیابانِ زندگی‌ بگذران مرا...

یغماگلرویی

لحظه‌ها را دریاب ...

لحظه‌ها را دریاب ...
زندگی در فردا نه ، همین امروز است !
راه ها منتظرند تا تو هرجا که بخواهی برسی !
لحظه‌ها را دریاب ، پای در راه گذار ...
رازِ هستی این است ...


سهراب_سپهری

باید کسی انسان را، آنقدر دوست بدارد

باید کسی انسان را، آنقدر دوست بدارد
که مطمئن باشی میان میلیون‌ها نفر، کسی گوش می شود برای حرف هایت
و ذوق می‌کند برای خوشحالیت
و شانه هایش مأمن توست
که جهانت به مرکزیت او بچرخد
و گاهی که به او فکر می‌کنی، دلت قنج رود که چون اویی دوستت دارد

فاطمه_اندربای

او نگفت دوستت دارم،

او نگفت
دوستت دارم،
اما نامه اش را
اینگونه تمام کرد.
بال تو را میبوسم
پرنده قلبم...


فرانتس‌کافکا