ای پریچهره که آهنگ کلیسا داری

: ای پریچهره که آهنگ کلیسا داری
سینه‌ی مریم و سیمای مسیحا داری
جز دل تنگ من ای مونس جان جای تو نیست
تنگ مپسند، دلی را که در او جاداری

(استاد شهریار)

مرا ببخش اگر دوستت دارم و

مرا ببخش
اگر دوستت دارم و
کاری از دستم بر نمی آید...

(رسول یونان)

من آن چیزی نیستم که برایم اتفاق افتاده است ،

من آن چیزی نیستم
که برایم اتفاق افتاده است ،
بلکه آن چیزی هستم
که انتخاب کرده ام ...



"کارل گوستاو یونگ"

آنکه می آید تا بماند اصلا دل شکستن بلد نیست

آنکه می آید تا بماند
اصلا دل شکستن بلد نیست
اصلا پایِ رفتن ندارد
خلوت می خواهد با کسی که می داند
می فهمد بودنش را...
آنکه می آید صدایِ پاهایش تو را می رقصاند
پس بلند شو...
لبخندت را رویِ صورتت بنشان
آب و جارو کن راهی را که
قرار است با قدمهایتان عبور کنید
و به خلوتتان برسید
بلند شو و محکم به خودت بگو
هیچکس دلی که قرار است عمری
برایِ - او- یِ قصه عاشقی کند را
نمی تواندبشکند


" عادل دانتیسم "

غمگین ترین جایش آنجایی ست که

غمگین ترین جایش
آنجایی ست که
کم کم احساس میکنی
چهره اش دارد از یادت میرود...

پویان_اوحدی

نذار غیر ممکن حریفت بشه

نذار غیر ممکن حریفت بشه
میدونم میتونی تحمل کنی
درسته کویره هوای دلت
میشه از دلِ صخره ها گُل کنی


((مریم سلطانی))

حالا کنار سجده ی باران نشسته ام

حالا کنار سجده ی باران نشسته ام
کوکم کنید! با توام ابلیس من، کمک!
تسبیح می زنم و خدا اخم می کند
سبحان لا اله...«تمامش کن آدمک!»

((شیما باقری تاجانی))

ای باد باد بازیگوش

ای باد
باد بازیگوش
دزدانه ببر خاطراتش را
در جنگل ها
میان دشت ها
سر کوه ها
میخواهم بهار آینده
سرزمینم پر از او شود

((مهسا مظهری))