از دور تو را دوست دارم

از دور تو را دوست دارم
بى هیچ عطرى
آغوشى
لمَسى
و یا حتى بوسه اى ...
تنها
دوستت دارم
از دور

#جمال_ثریا

دلبرا، عمریست تا من دوست می دارم تُرا

دلبرا، عمریست تا من دوست می دارم تُرا

در غمت می سوزم و گفتن نمی یارم تُرا

یک زمان از پای ننشینم به جست و جوی تو

یا کنم سر را فدایت، یا به دست آرم ترا

#امیر_خسرو_دهلوی

و تنهایی

و تنهایی
همین گوشه و کنار
مخفیـــــــانه
به تو نگاه
می‌کند


منیره حسینی

چراغی روشن ست

اگرچه سرما بیداد
و طوفان تنهاییْ هولناک
اگرچه هزارنفس به قفس
وهزاردریچهْ تیره وتار ،اما
هنوز هم اینجا
چراغی روشن ست
هنوز هم یک پنجرهْ باز...


نیلوفرثانی

دلم میخواهد لپت را بکشم ؛

دلم میخواهد لپت را بکشم ؛

توی گوشت بخوابانم ؛

موهایت را چنگ بزنم ؛

پرتت کنم هوا ؛ میان ستاره ها...

و بعد دوباره بگیرمت....

اعدامت کنم ؛

آتشت بزنم ؛

خاکسترت کنم....

و بعد دوباره تو را بسازم ؛

و از نو ؛ عاشقت شوم.... . .


((چیستا یثربی))

داغِ نبودنت

شب که میشود

داغِ نبودنت میسوزاند

و دوباره صبح

تمنای بودنت

در من طلوع میکند ،،،



لیلا مقربی

احترام گذاشتیم و فکر کردند نمیفهمیم
توجه کردیم و خیال کردند گدای محبتیم
وای به حال این مردم
نه احترام سرشان میشود نه توجه
کناراین مردم شاد نمیشوی
فقط تنهایی را بیشتر حس میکنی

حسین پناهی

انسان هایی بودیم که به پاک کردن عادت داشتیم

انسان هایی بودیم
که به پاک کردن
عادت داشتیم

ابتدا اشک هایمان را
پاک کردیم
سپس یکدیگر را...

درد تو به جان خریدم و دم نزدم

درد تو به جان خریدم و دم نزدم
درمان تو را ندیدم و دم نزدم
از حرمت درد تو ننالیدم هیچ
آهسته لبی گزیدم و دم نزدم...

“قیصر امین پور”

ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻳﮏ ﺯﻥ ﺭﺍ ﻣﻴﺘﻮﺍﻥ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺮﺩ

ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻳﮏ ﺯﻥ ﺭﺍ ﻣﻴﺘﻮﺍﻥ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﯽ ﮐﺮﺩ٬

ﻧﻪ ﺁﻧﮕﺎﻩ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﻴﺸﻮﺩ؛

ﺑﻠﮑﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺸﻖ ﺑﻪ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻣﻴﺮﺳﺪ ...


((ﺭﺯﺍﻟﻮﮔﺰﺍﻣﺒﻮﺭﮒ))