وقتی چشمت را باز می کنی

وقتی چشمت را باز می کنی

می بینی بزرگترین ضربه ها را همان هایی زده اند

که زمانی با چشم بسته و از ته دل

دوست شان داشته ای

"هوشنگ ابتهاج"

دل وجانم به تو مشغول

دل وجانم به تو مشغول

و نظر در چپ وراست

تا ندانند حریفان که تو

منظور منی

"سعدی"

عشق آن اگر باشد که می گویند

عشق آن اگر باشد که می گویند

دل های صاف و ساده می خواهد

عشق آن اگر باشد که من دیدم

انسان فوق العاده ای می خواهد

"علیرضاآذر"

کافی ست به تو نگاه کنم..

جهان بینی

ایدئولوژی نمی خواهد

کافی ست به تو نگاه کنم..

"نیما معماریان"

قصه‌ء عاشقی ما سر و سامان نگرفت

دشت خشکید و زمین سوخت و باران نگرفت
زندگی بعد تو بر هیچ کس آسان نگرفت
چشمم افتاد به چشم تو ولی خیره نماند
شعله‌ای بود که لرزید ولی جان نگرفت
جز خودم هیچ کسی در غم تنهایی من
مثل فواره سر گریه به دامان نگرفت
دل به هر کس که رسیدیم سپردیم ولی
قصه‌ء عاشقی ما سر و سامان نگرفت
هر چه در تجربهء عشق سرم خورد به سنگ
هیچ کس راه بر این رود خروشان نگرفت
مثل نوری که به سوی ابدیت جاریست
قصه ای با تو شد آغاز که پایان نگرفت

فاضل نظری

اشکال فقیر بودن این است

اشکال فقیر بودن این است

که تمام وقت آدم را می گیرد

"ویلم دو کونینگ"

دوست داشتن آدم ها را می توان

دوست داشتن آدم ها را می توان

از توجه آنها فهمید

و گرنه

حرف را که همه می توانند بزنند

"پائولو کوئلیو"

شانه های تو قدمتی دارد

شانه های تو قدمتی دارد


به اندازه ی تمام روزهایی


که من زیسته ام


"علیرضااسفندیاری"

سنجاق سرم چیزی از عشق نمی فهمد

سنجاق سرم چیزی از عشق نمی فهمد

فقط همین را می داند

چگونه وقتی تو می آیی

زیباترم کند..

"الهام اسلامی"

هرچند دائم لای چرخ عاشقان چوب است

هرچند دائم لای چرخ عاشقان چوب است

با این وجود احوال مان شکر خدا خوب است

من با دلم دیوانه ات هستم نه با عقلم!!

در کارزار عشق،بی شک ،عقل مغلوب است

"بهمن صباغ زاده"