هر آدم عاشقی یه روز منطقی میشه...

همونطور که هیچ وقت نمیشه با یک آدم منطقی درباره عشق صحبت کرد،هیچوقت هم نمیشه با یک آدم عاشق منطقی صحبت کرد؛
چون نه گوش میده، نه می فهمه درباره چی حرف میزنی.

عجیب ترین اتفاق زندگی اینجاست که آدم ها عاشق کسی میشن که به شدت منطقی هست.برای همین حرف همو نمیفهمن.

تجربه نشون داده هر آدم منطقی،یه روزی بالاخره عاشق میشه ولی قسمت تلخ ماجرا اینجاست که هر آدم عاشقی یه روز منطقی میشه...

تو را دوست دارم ...

تو را دوست دارم ...
مثل خوردنِ نانِ آغشته به نمک !
مثل اینکه بیدار شوی ،
با سوز و تب در نیمه شب !
و بچسبانی لب خود را به شیر آب خوردن !
مثل باز کردن یک بسته‌ی بزرگ ،
که ندانی چیست !
با اضطراب ، با شادی ، با شبهه ...

تو را دوست دارم ...
مثل گذر
از روی دریا با هواپیما برای اولین بار !
مثل اینکه دلم را چیزی مور مور کند ...

تو را دوست دارم ...
مثل گفتن جمله‌ی " زنده‌ایم شکر ! "

هیچـــــوقت کــــسی که دوســــش دارے رو

هیچـــــوقت

کــــسی که دوســــش دارے رو

خــدای خودت نکن..

بعدأ عــذابی نــازل میکنه