سپرده ام به خدا هر چه کرده ای با من

سپرده ام به خدا هر چه کرده ای با من
خطاست دست کسی جز خدا سپردن تو

((حسین زحمتکش))

نظرات 1 + ارسال نظر
یا امام رضا سه‌شنبه 17 خرداد 1401 ساعت 01:03

کسیکه از خدا میخواد هر چی سختی بهش گذشته به لبخندی پاک بشه نباید به این فکر کنه که ممکنه خدا بهش لبخند نزنه ؟! بخاطر اینکه داره با روح و زندگیه به بند دیگش بازی میکنه؟! داره از استعدادش تو راه نادرستش ایتفاده میکنه! آخه چرا بعضیا انقدر اعتماد بنفس ( اعتماد بنفس کاذب ) دارن که نمی تونن قبول کنن که دارن راه رو اشتباه میرن ؟! دارن با این کاراشون به یه انسان دیگه صدمه میزنن؟! خدا از حق بندش نمیگذرهههه آهای تویی که دلت میخواد بهشتشو ببینی با زجر دادن و نابود کردن زندگی بندش آخه چجوری میشه به بهشت رسید ؟! این از عدالت اون خدایی که من میشناسم بدوره .نیست تو مرام خداییش نیست
تو روزا و شبا که وصل میشه به تولد مبارک بنده ای یکم بیشتر به خطاهامون فکر کنیم بدور از غرور تا خود عزیزش خود مهربونش امام خوبیها امام رئوف ضامن بهشت اون دنیامون بشه
از من با این دل شکسته ام با این دل تنگم گفتن بود

من به خدا نمیدونم منظورتون چیه..من کاری کردم که دل شما شکسته..؟؟؟؟کاش واضح تر میگفتید.من قبول دارم کسی که با روح و احساس کسی بازی کنه دعاش برآورده نمیشه...ای کاش میخوندید نظر که براتون گذاشتم جوابم رو میدادید..به حق همین امام رضا ی عزیز ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.