برای رفتن هزار و یک دلیل باشدم

برای رفتن هزار و یک دلیل باشدم
ولی...
تو یک بهانه از برای ماندنم بده


مریم مینائی

نظرات 2 + ارسال نظر
حق الناس سه‌شنبه 29 شهریور 1401 ساعت 10:44

سمی به نام توهم امید و ... ممکنه یکی امیدوار بشه بعد با سر بخوره به دیوار ضربه مغزی بشه بره تو کما و دیگه بر نگرده یا اگه برگرده اون آدم سابق نشه
شماهاییکه وبلاگ می زنید حتی همین شاعرا خیلی باید حواستون باشه
شماها در مقابل احساس آدما مسولید نگید به من چه هر کی خودش حواسش باید باشه خب نیاد بخونه و...! ما وقتی یه چیزی رو عمومیش می کنیم یعنی مخاطب داره باید خیلی حواسمون باشه مسولیت داره حق الناس همیناس
من دلسوزانه گفتم میخواید عمل کنید میخواید نکنید انتخاب دیگه دست خودتونه

حق الناس قبول ندارم...من که وبلاگ انرژی مثبت و این چیزا نزدم..و به کسی امید نمیدم...وبلاگ من ادبیه..

دیگه دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 16:07

Weblog nanevisisid
Kolan
از اینجور وبلاگا یه سمی تولید میشه که مسمومیت میاره
طنز نیس جدی گفتم حقیقته
دیگه خودتون میدونید و خدا

توضیح بده ما هم بفهمیم...من شعر شاعران و....را میزارم این چه مشکلی داره..بیا درست توضیح بده..نه یه چیزی بنویسی و بری پی کارت...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.