نوبت عاشقی وُعشق همین امروزست..

من به اندیشه ی یک کوچه حریصم
من به آن قامت ِ برخاسته ی سروی در باد
و به آن سایه ی نمدار سر پرچین
ظهر تابستان ..
من به باور دریایی تو محتاجم
که تمامم کند از عشق
که فرو شویدم از باران
که مرا دست به دست تو دهد
رویـا ..
من با آهسته ترین نغمه ی آغاز تو همراهم
که درونم بوزد نشئه ی پرواز
برساند به حقیقت ، به رگ ِ سرخ حیات
من به آن خوب ترین
حس ِ بارانی تو نزدیکم
و به این حادثه ایمان دارم
نوبت عاشقی وُ عشـق
همین امروزست ..


"نیلوفر ثانی "

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 10:06

سلام
به دعاتون احتیاج دارم
دعا کنید من این ترم همه درسهامو پاس کنم و مشروط هم نشم
خدا خودش خوبی شما رو جواب بده
منم دعاتون میکنم به چیزی که در دلتونه و میخواین، برسین
آمین

ممنونم..حتما..امیدوارم که همهی درس های تان را با نمره عالی پاس کنید..روز و روزگار همیشه به کامتان باشد انشاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.