سالی که بر من وتو گذشت

سالی که بر من وتو گذشت

فقط سیصدوشش وپنج روز نبود!!

جمعه ها را باید

دو روز حساب کرد...!

"احمدرضااحمدی"

موهایت را بباف

موهایت را بباف

بگذار

جهان دوباره آرام گیرد...

"گروس عبدالملکیان"

زن مومنه در بهشت

زن مومنه در بهشت

هزار بار از حورالعین زیباتر است..

"امام صادق (ع)

اینکه توقع داشته باشی

اینکه توقع داشته باشی

زندگی باهات خوب باشه

چون تو باهاش خوبی

مثل اینه که تو قع داشته باشی

یه گرگ تورو نخوره چون توام اونو نمی خوری!!

"آل پاچینو"

همه چیز از جایی شروع شد که

همه چیز از جایی شروع شد که

گفتی دوستم داری

گاهی برای یک عمر بلاتکلیفی

بهانه ای کافیست..

"لیلاکردبچه"

یک لحظه کنار من توقف کردی

یک لحظه کنار من توقف کردی 
یک عمر دل مرا تصرف کردی 
من اسب و سپر داشتم و تیغ و زره 
اما تو فقط سیب .. تعارف کردی

"احسان پرسا"

عشق

هروقت به خودم و تو

فکر می کنم نگران میشوم..

شاید عشق همینه

"لویی مال"

جامعه ای که خرانش زیاد شوند

جامعه ای که

خرانش زیاد شوند

خر سوارانش هم

زیاد می شوند..

"جلال آل احمد"

بخند!!

به جز لبت

دلم از هرچه هست،تنگ تر است

بخند!!

خنده ات از دیگران قشنگ تر است..

"حامدابراهیم پور"