زندگی کن

خیلی وقته که ازت خبری نیست که نیست
منمو خاطره هات منمو چشای خیس
مدت زیادیه که در انتظارتم
این قرارمون نبود خیلی بیقرارتم
خیلی دلتنگم حواست هست یا نیست
اونقد که از دلم اثری نیست که نیست
نگو که بینمون احساسی نیست که هست
پس واسه چی ازت خبری نیست که نیست
خیلی دلتنگم حواست هست یا نیست
اونقد که از دلم اثری نیست که نیست
نگو که بینمون احساسی نیست که هست
پس واسه چی ازت خبری نیست که نیست

دل بی طاقت من وا نمیشه بعد از این
از درون خورد شدم حال و روزمو ببین
پلامونو نشکنه سیل گریه های من
تو باید برگردی توی لحظه های من
خیلی دلتنگم حواست هست یا نیست
اونقد که از دلم اثری نیست که نیست
نگو که بینمون احساسی نیست که هست
پس واسه چی ازت خبری نیست که نیست
خیلی دلتنگم حواست هست یا نیست
اونقد که از دلم اثری نیست که نیست
نگو که بینمون احساسی نیست که هست
پس واسه چی ازت خبری نیست که نیست
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.