از تو که حرف می زنم..

از تو که حرف می زنم
یک جور خوبی

حال من بد می شود !


" پرویز صادقی "

نظرات 3 + ارسال نظر
- Niki - سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 10:36 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

پس حتما باید دید! ممنون

خواهش می کنم..دیروز که دیدم یه ژاپنی مسلمان شده بود..ولی بیشتر درباره دخترهای ایرانیه..که عاشق خدا شده اند و زندگی شان بسیار تغییر کرده.. ...

- Niki - دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:58 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

درسته بنده ی سرکشی بودم براش اما الان که دارمش قدرشو میدونم.

همین خوب..گذشته ها گذشت...خدای خوب ومهربانی داریم...فقط پی بهانه ایست که ما را ببخشد..و به ما پاداش بدهد...هیچ وقت رسوای مان نمی کند..و همیشه عیب های مان را هم می پوشاند..یا ستار العیوب.....یه برنامه است شبکه دو میزاره از لاک جیغ تا خدا..که ساعت 16:15بعدازظهر میزاره....وقتی خدا را پیدا کرده اند نمی توانند از آن دل بکنند.......

- Niki - دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 10:42 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

سکوت می کنم و عشق ، در دلم جاری است
که این شگفت ترین نوع خویشتن داری است
تمام روز ، اگر بی تفاوتم ؛ اما
شبم قرین شکنجه ، دچار بیداری است
رها کن آنچه شنیدی و دیده ای ، هر چیز
به جز من و تو و عشق من و تو ، تکراری است
مرا ببخش ! بدی کرده ام به تو، گاهی
کمال عشق ، جنون است و دیگرآزاری است
مرا ببخش اگر لحظه هایم آبی نیست
ببخش اگر نفسم ، سرد و زرد و زنگاری است
بهشت من ! به نسیم تبسمی دریاب
جهانِ جهنم ما را ، که غرق بیزاری است
+ حسین منزوی

چقدر زیبا..سکوت می کنم و عشق در دلم جاری است..
مطلب امروزتون رو خواندم..مردم همیشه حرفی برای گفتن دارند..مافقط باید به خدا پناه ببریم وخدا بخشنده ومهربان است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.