ببین!رفته ای وهنوز

از تو
با اسب های دریایی حرف میزنم
با هشت پاهای غول پیکر
و نهنگ هایی که در من شنا می کنند
ببین ! رفته ای و هنوز
اقیانوس هم پُر نکرده است جایت را...


"رضا کاظمی"

نظرات 3 + ارسال نظر
- Niki - دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 10:25 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

+ ممنون.

+ گاهی وقتها حرفتانون هم عالیه مثل همین جمله:
شعر خوب آدم رو آروم میکنه!
واقعا همنطوره. حال من رو چیزی جز شعر نتونست خوب کنه.

خواهش می کنم..
شعر خوب از احساس یک انسان خوش ذوق برآمده که واقعا بر دل خیلی هااز ما آدمها می نشیند..گاهی از عشق میگند..گاهی از دلتنگی ها وگاهی از اتفاقات زمانه ی خود و مهمتر از همه زندگی..

- Niki - یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 17:35 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

هیچ تشکری نیاز نیست چون از شعرهایی که انتخاب می کنید لذت می برم به همین خاطر چه بخواهید چه نخواهید می خوانمتان.
+ بله نظرات رو بستم. چون کسانی که به وبلاگم می آمدند توقع داشتند در ازای یک پیاl به وبلاگشان سری بزنم و بخوانمشان! با بستن نظرات دیگر کسی انتظاری ندارد و من هم می توانم هر وبلاگی که دلم خواست را بخوانم. هر وبلاگی که باب میلم باشد.

+بی نام به نیکی تغییر اسم داد.

+اسم قشنگیه........نیکی اسم زیباییه ..........یعنی خوبی و مهربانیها..

من که خوشحال میشم سزبزنید......وباعث افتخار من است که شعرهای انتخابی از شاعران را بخوانید...شعرخوب آدم آروم میکنه........فکر خوبیه..واقعا وقت گیره..که به تمام وبلاگ هایی که نظر داده اند سربزنید وآنها را بخوانید ونظر بگذارید...............شاد باشید

بی نام یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 11:56 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

ممنون که می زنید..دیگه نظرات رو بستید...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.