من فقط به چشمان و قلب شیطانی تو مؤمن هستم

من به بهشت موعود کشیشان مقدس نما
باور ندارم
من فقط به چشمان تو مؤمن هستم
که نور آسمانی ام هستند
من به خداوندگاری که کشیشان مقدس نما
از آن سخن می گویند
باور ندارم
من فقط به قلب تو مؤمن هستم
و جز قلب ات هیچ خدایی ندارم
من نه به شیطان باور دارم
و نه به جهنم و عذاب آن
من فقط به چشمان و قلب شیطانی تو
مؤمن هستم

« شاعر : هاینریش هاینه »

ای یار، نسیم از جامه ی پاک سپید تو می گوید

ای یار، نسیم
از جامه ی پاک سپید تو می گوید
تو را نبیند چشم
دل ولی چشم به راست
به من آورده باد
نام تو را صباح
صدای پاهای تو
می پیچد روی کوه
تو را نبیند چشم
دل ولی چشم به راست
در برج‌های تاریک
می زنند زنگ‌ها
تو را نبیند چشم
دل ولی چشم به راست
صدای چکش‌ها
از جعبه ی سیاه می گوید

جای گور
صدای بیل
تو را نبیند چشم
دل ولی چشم به راست

« شاعر : آنتونیو ماچادو »

روزها رفتند و ما به هم نرسیدیم

روزها رفتند
و ما به هم نرسیدیم
تو آن سوی مرزهای رویایی
در افقی که ناشناخته ها را در آغوش گرفته
و من
قدم می زنم
می بینم
می خوابم
و به فرداهای روشنی ، دل خوش می کنم
که با شتاب
به گذشته ی برباد رفته ام می پیوندند

« شاعر : نازک الملائکه »

میدونین هردختری که ازدواج میکنه

میدونین هردختری که ازدواج میکنه
اولین کسی که از دستش راحت میشه کیه؟
.
.
.
.
.
.
خواجه حافظ شیراز
از بس که فال میگیرن، والا:)