اگر شب هستو فردا نیست ..

اگر شب هستو فردا نیست ..
...

اگر گم کرده ام خود را ...
...

کجای این شب تاریک به روی ماه در بستی ؟

" لیلا " با صدای " علیرضا قربانی "

از ﺁنان ﻛﻪ ما را ﺩﺭ ﻧﻴﻤﻪ ﯼ ﺭﺍﻩ

از ﺁنان ﻛﻪ ما را ﺩﺭ ﻧﻴﻤﻪ ﯼ ﺭﺍﻩ
ﺳﺮﮔﺸﺘﻪ ﻭ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯽ ﻛﻨﻢ
ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﻫﻴﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺭﻓﺘﻦ ﺧﻮﺩ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﻴﺪ
ﺗﺎ ما ﻫﻢ به ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﯽ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺑﻤﺎﻧﯿﻢ.
- محمود درویش

کجا هستی عزیز دلم؟

کجا هستی عزیز دلم؟
مثل اینکه تو را گُم کرده‌ام ..
وقتی (از خواب) بیدار شدم شروع به شمردن ناخوشی‌های واقعی و خیالی فعلی خودم کردم و به حاصل جمع 6 رسیدم.

که اگر بخاطر تو عزیز دلم نبود، تویی که این انبوه درد و رنج را به این خاطر می‌توانی تحمل ‌کنی که پاداش یا کیفرش تنها رگباری از بوسه‌های بی‌پایان است،
دلیل کافی برای کج‌خلقی و حلق‌آویز کردن خودم محسوب می‌شد.


" فرانتس کافکا "
• نامه به فلیسه

می خواهید در عکس زیبا بیفتید،

می خواهید در عکس زیبا بیفتید،
بدهید کسی که بیشتر از همه دوستتان دارد
بگیرد

#رسول ادهمی

ماییــم که بـی هیـچ سرانجام خوشیـــم...

ماییــم که بـی هیـچ سرانجام خوشیـــم...

#مولانا