من از حکایت عشق تو بس کنم

من از حکایت عشق تو بس کنم
هیهات...!
مگر اجل که ببندد زبان گفتارم.

سعدی

وقتی تحصیل کرده هستید؛

وقتی تحصیل کرده هستید؛
که بتوانید
تقریبا هر حرفی را بشنوید
بدون آنکه عصبانی شوید
یا اعتماد به نفستان را
از دست بدهید …

#وینستون_چرچیل

خواستیم کسی به رویامان دست درازی نکند

خواستیم کسی به رویامان

دست درازی نکند

بخود آمدیم

در اسارت تاریکی

محبوس بود رویاهایمان..


((نیلوفر ثانی))

شنیده ام که می آیی

شنیده ام که می آیی

شده خیابان ها را هم آینه نبندم

می نشینم با همین دستان خالی فال می گیرم

تو هم از فنجان قهوه می پری بیرون

هم از دیوان خواجه حافظ

بیا به جای اینکه بر آن صندلی تکراری تکیه بزنی

حرف های مرا باور کن

 

"مهدیه لطیفی"

از دور تو را دوست دارم

از دور تو را

دوست دارم

از دور

بی آنکه عطر تو را حس کنم

بی آنکه در آغوشت بگیرم

بی آنکه صورتت را لمس کنم

تنها

دوست ات دارم




جمال ثریا