با من حرف بزن

با من حرف بزن

مجبور نیستی که راست بگویی

فقط کمی مهربان تر از آن چیزی که هستی

بگذار آرام آرام به خواب روم با رؤیایی که

از این روزمرگی نجاتم دهد

با من حرف بزن

و کاری کن باور کنم فردا روز بهتری ست.

#نیلوفر لاری پور

#تُ فرق داری با همه دنیا

#تُ
فرق داری با همه دنیا
من عاشقِ این حسِ تبعیضم...!


#روزبه_بمانی

ای عشق

ای عشق پیش هر

کسی نـام و لـقب داری بسی

من دوش نام دیگرت کردم که

درد بی دوا ...


#مولانا

جماعتی که به افتادگان نپردازند

جماعتی که به افتادگان نپردازند
اگر به عرش برآیند همچنان پستند..

#صائب_تبریزی

دکترم فهمیده دردم،دردبی درمان توست

دکترم فهمیده دردم،دردبی درمان توست
دیدنت رانسخه‌ی حال خرابم کرده است

بی وفاداروی من گرمای #دستان_توبود
لطف کن دیگرنیا،دکترجوابم کرده است

#مسعود_محمدپور

تو که نیستی

تو که نیستی
احساس کودکی را دارم
که موقع یارکِشی؛
هیچکس برای بازی انتخابش نکرده!
همانقدر مظلوم
همانقدر تنها...
همانقدر بیچاره...