بعضى دلتنگیها هنوز هم دلتنگم میکنند

بعضى دلتنگیها

هنوز هم

دلتنگم میکنند

پیشامدهایى که

هرگز کمرنگ نمیشوند

مثل آمدنت

مثل رفتنت

مثل نیامدنت..


((آرزو پارسى)

گاهی پناه می برم به عطر ِ چای..

گاهی پناه می برم به عطر ِ چای..

به کیف آرایشم ..

به آهنگ های شاد ..

گاهی تمام سعی ام را می کنم ،

بعد ..

با صدای بلند گریه میکنم !..


((مهتاب یغما))

کسی که مقصد ندارد

کسی که مقصد ندارد
نمی گوید می روم

سکوت می کند

و می رود.

علیرضاروشن

ناگهان بین من و تو، آنقدر فاصله افتاد

ناگهان
بین من و تو، آنقدر فاصله افتاد
که نامش را می‌توانی سفر بگذاری...
#منیره حسینی

در آخرین عکس مان آنقدر مرا دوست داری

در آخرین عکس مان

آنقدر مرا دوست داری

که باورم نمی شود

رفته ای



((آرش امینی)

من هرشب به خوابت سرمی زنم

من هرشب به خوابت سرمی زنم

ویک مشت ازدلتنگی هایم را

درجیبت می ریزم ...


فردابغض می کنددست های مادرت

بعدشستن این پیراهن آبی چهارخانه ..



#دنیا غلامی

تو آنسوى دریاها زندگى میکنى،

تو آنسوى دریاها زندگى میکنى،

سمتِ دیگر باران

دورتر از ابرهاى مسافرِ دلگیر !


که به آرامى بر گونه هاى پنجره ات

دست مى کشند و دور مى شوند...

تو را دوست دارم اما


مى دانم این دوست داشتن بى فایده ست،

کاش نزدیک بودى

بقدرى نزدیک

که اندوهِ ندیدن ات را مى شد

تا دربِ خانه ات گریست....




| بهرنگ قاسمی |